Alone

Alone


Em   C                D                                          Am                          Em

تو رو از خاطرم برده تب تلخ فراموشی       دارم خو میکنم با این فراموشی و خاموشی

Em               C         Bm                                C                  D           Em

چرا چشم دلم کوره عصای رفتنم سسته        کدوم موج پریشونی تورو از ذهن من شسته

Em            C       Bm                            Am                       D             Em

خدایا فاصلت تا من خودت گفتی که کوتاهه   از این جا که من ایستادم چقد تا آسمون راهه 

Em           C                            D                                    Am           Em

من از تکرار بیزارم از این لبخند پژمرده     از این احساس یاسی که تورو از خاطرم برده

Em          C        D                                 C              D     Em        Am

به تاریکی گرفتارم شبم گم کرده مهتابو        بگیر از چشمای کورم عذاب کهنه خوابو

Em            C           Bm                 Am                       D             Em

چرا گریه م نمیگیره مگه قلب من از سنگه   خدایا من کجا میرم کجای جاده دلتنگه

Em D   Em             C                                   D                Am                Em

میخوام عاشق بشم اما تب دنیا نمیزاره         سر راه بهشت من درخت سیب می کاره ه ه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Alone ? تاريخ: پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, ? موضوع: <-PostCategory-> ?

CopyRight| 2009 , guitar-alone.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com